torsdag 1 januari 2009

-2008- (korta versionen)


JANUARI:
Linn och Tobias har en superlyckad Bratsfest.

FEBRUARI:
Krizzy fyller år och vi har överraskningsfest!

MARS:

Jag går på grym konsert med Kent.

APRIL:
Min kära dator går i graven och jag är datorlös tills ny hårddisk har inköpts och installerats.

MAJ:

Jag säger Hejdå Så Länge till Linn.
JUNI:
Avslutning med klassen och har sedan egen avslutning i Ottebol
med bästa studiegruppen.

Väl hemma i Östersund får jag träffa Helena och Martin en kortis för
uppdatering och obligatoriskt deppsnack.

JULI:
Sommaren är fylld av små reunions och jag bara njuter.

Yran är en höjdpunkt utan dess like.
Bra musik och fantastiska människor.
AUGUSTI:
Lillebror tar med mig på en fjällvandring som väcker naturmänniskan
i mig och som sedemeda resulterade i en stortånagel fattigare...

SEPTEMBER:
Tillbaka i Karlstad hänger jag åter igen med Tias och Greniz...
...och Linn såklart!


OKTOBER:


Hösten präglas av fester utan dess like och bubblan a la kanonkulan är mer regel än undantag...

NOVEMBER:
Jag spenderar en lyckad helg i Sthlm.

DECEMBER:
Åter hemma i Ösd får jag äntligen träffa gamla vänner från förr under en
blöt och svettig(!!!) juldagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar