söndag 25 januari 2009

ful och full

Med betoning på f u l. Kära Krizzy är åter i stan efter sina äventyr i Aussie så det gick inte att tacka nej till gårdagens fest. Även om min sjuka kropp nog skulle behövt att vila. Men trevligt var det! Såklart.
.
.
.
.
.
.
.
Förfest hos Becca och sen till månen för lite sväng om.
.
.
.
.
Och nu till "ful och full"-korten. Tack vare fucking facebook kan nu alla njuta av dessa bilder på mig. Bilder som bokstavligt talat får mig att vilja ge upp och gå och lägga mig och dö. Så varsågod:
.
.
.
.
.
Mmm...
Blek. Otränad. Svettig. Gammal. Schleten. Lite full. Skratta eller gråta, skratta eller gråta? Efter lite övervägande väljer jag att skratta åt helvetet och bjuder såklart er andra på det! Skatta och njut. Till mitt försvar ser det mycket värre ut än var det var. Var ju inte ens i bubblan ju!
.
För övrigt är jag så jäkla less på att se mig själv med den där jädrans hårbollen på huvudet...
Något måste göras s n a r a s t !!!

4 kommentarer:

  1. Ha,ha,ha vad roligt. Vad var det där för sötis som du "låtsaspussades" med?

    SvaraRadera
  2. kamilla- haha nee det e så jäkla bedrövligt alltså SÙCK Ock killen? tjjaaa, den som det visste :S needå, en kompis kompis e det :)

    SvaraRadera
  3. Men bilderna på mig var ändå värre. Så det så. Usch, uppskattas verkligen inte! Har inte riktigt kommit till fasen där jag kan skratta åt eländet... Men roligt hade vi, får se till att göra om det snarast. Utan kamera.

    SvaraRadera
  4. krizz- ja skoj var det och klart det ska göras om! med el utan kamera får dagsformen avgöra. Men efter dessa bilder kanske man borde ta ner speglar o allt för att slippa se skiten över huvudtaget. suck. Och jag hävdar bestämt att jag e värst av alla såklart.

    SvaraRadera