tisdag 30 september 2008

Vi ses i vår!

Jag tänker nämligen gå i ide. Är som sagt fasligt less på mig själv och har så mycket tankar som far omkring i huvudet att jag bara vill lägga mig under täcket, sova i ett halvår och vakna upp igen till våren. Lyckliga vår! Tills dess ska mitt liv ha fixat till sig. Någon skulle få styra upp det åt mig, jag orkar inte. Jag skulle behöva någon som bestämde precis vad jag skulle göra av mig själv. Man skulle ju kunna tro och tycka att det är min uppgift men nejnej. Det var så länge sen jag bara hade mig själv att lyssna och ta hänsyn till att jag inte klarar det längre.
.
Den examen som ligger och lurar bakom hörnet ser jag inte alls fram emot. Sen då? Vad ska jag göra? Vart ska jag ta vägen? Det som egentligen är ett drömläge, dvs att ha alla möjligheter i världen, känns inte alls bra. Jag behöver struktur i mitt liv. Hur tråkigt jag än tycker att det är. Men jag behöver veta vad som komma skall. Nu är det ju för tusan bara ett stort svart tomrum efter januari. PANIIIK!!!
.
Så många tankar... Flytta hem? Köpa lägehet? Bo kvar? Plugga vidare? Flytta nån annanstans? Jobba? Ens söka jobb? Gå tillbaka till gamla jobbet? Till och med att plugga utomlands har smygit sig in. Jag vill som sagt bara bort. Bort bort bort från alla tankar om framtid. Bara få vara.
.
Någon som vill ta på sig den ärofyllda uppgiften att styra upp den här jäkla röran? Isåfall ses vi andra i vår!
.

Annars är det bra. Jag lovar!

Spelar betapet och skrattar med Tias och Greniz hela dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar