söndag 28 september 2008

SÖNDAG med besked

.
Ja, vad gör jag en söndagmorgon? Ligger under täcket och är bakis är ju inte helt ovanligt men denna helg har varit lugn. Andra vita helgen i rad. Bra jobbat!? I morse var jag uppe och gick en långpromenad i det finfina vädret. Jag kanske gillar hösten ändå..? Lite iallafall. Ibland.
.
.
Mina ögon rann konstant i 1½ timme. De få jag mötte måste trott att jag grät, så som jag torkade och torkade mina "tårar". Idag mötte jag dock ingen som var ute på "The walk of shame". Gårdagsmorgonen bjöd däremot på en tjej i kortkort kjol med bara ben och barfota bärandes på sina klackskor. Jag fnissade tyst för mig själv.
.
.
Egentligen ska ju söndag vara en vilodag men jag lyckas alltid få det till den dag med mest sysslor ändå. Dagens schema består av promenad (Check!), plugg, storhanding, städning och tvätt. Det ska bli SÅ roligt!
.
.
Bäst jag sätter igång då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar