fredag 5 september 2008

slarvmaja

Igår var det tänkt att jag, Greniz och Tias skulle tjuvstarta helgens festligheter med lite billig mat och dricka på Arena. Efter lite biljard hade vi en kort förfest hos mig sen begav vi oss ut. Lite fest blev mycket fest. Slutade med efterfest nånstans där jag även tyckte det var en bra idé att glömma mobilen... Klant alltså! Hur jag ska få tillbaka den vet jag inte men förhoppningsvis löser det sig. En lyckad kväll var det iallafall! Mobilförlust och överdosering av alkohol till trots.





Nu ska jag fortsätta äta frukost (läsk och chips) och börja ladda om inför ny fest till kvällen. Då gör även SJ oss sällskap så ikväll blir farligt. Jag är väl sisådär sugen på alkohol för tillfället men jag har ju sex timmar på mig att jobba på det. Hrm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar