måndag 29 september 2008

Tråkmåns

GAAAAHHHHHH!!!!!!

Är inne i en period då jag är så jäkla less på mig själv. Jag är så himla tråkig så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Samma saker varje dag. Dag efter dag. Upp, frukost, smink, kläder, hår, cykla, skola, cykla, mat, glamour(jodå! jag och 4o+), promenad, tv/dator/fika/bråka med katten (allt samtidigt), dusch, säng med sex and city på datorn, Zzzz... och upp igen och samma sak.

Jag är en så spännande människa. Suck. Jag skulle behöva nåt som bara tog över helt och skakade om min inrutade tråkiga vardag.

2 kommentarer:

  1. Marie (Fatimas kompis)30 september 2008 kl. 01:29

    Äsch då, rutiner kan vara grymt skönt också! I alla fall om de är bra, o det verkar ju dina vara!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Marie- Hej fina du! Så länge sen! Joo, jag är ju en sån vanemänniska och mår bra av strukrur och rutiner Egentligen! Men det är ju så tråkigt! KRAM

    SvaraRadera