söndag 21 september 2008

Buhuu

Jag gjorde som Fia sa och kikade in "Christian the Lion". Har sett honom på tv också, i någon reklam tror jag det är. Men nu...
.
.
.
...jag lipade såklart!
.
Det är nåt med mig och djur alltså. Jag grät ju till och med första gången jag såg bilreklamen med "Release me"-låten. Den stackars späckhuggaren i bassängen var droppen! Och när jag förra veckan såg Happy Feet var jag så hääär nära att både störtgråta och spy (ja, SPY) när den stackars pingvinen hamnar på zoo. Blev så illa till mods. Jo, av en tecknad film. Älskar tecknat! Vanligtvis iallafall.
.
Så förra veckan var en riktig lipsillsvecka. Först grät jag till Idol när en blind kille sjöng. Men inte för att jag tyckte det var fint eller fult eller för att jag tyckte synd om honom. Nej, för att jag skämdes- för mig själv! Här sitter jag och tycker synd om mig själv dagarna i ända och är allmänt otacksam. Man borde fan vara glad! SKÄMMES! Sen grät jag en skvätt nån dag senare också för att jag saknade lillebror, det måste ju ändå vara en okej orsak iallafall?
.
Så man skulle ju kunna tro att tårarna tog slut förra veckan. Men nejnej! Idag när jag var och hälsade på min gamla praktikplats var det bra nära också. Men barnen hade ju blivit så stora och fina! Suck. Jag kommer aldrig kunna lämna ifrån mig min första klass utan ett rejält snyftkalas!
.
What the hell is wrong with me!!? Sen när blev jag såhär blödig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar