söndag 14 september 2008

pops

Ja, igår var det då fest igen. Förfest hos mina adoptivpäron och sen ut på BlueMoon. En kul kväll även om den riktigt stora bubblan inte riktigt infann sin. Men det spelade tydligen ingen roll idag då jag ändå haft världens värsta skallebank. Suck.
.
.
gurglar öl tydligen
.
Dags för ett spontan-quizz?
.
Jodå!
.
Jag och linn var Team blondes LR sönderblekt hår
.
Vinnarlaget
.
Dansar oss mot månen
.
Värsta tishan någonsin!!! Men han verkade nöjd...
.
peace out!
.
Hittade en björn och en sarry!
.
Dagen har spenderats i soffan och nu blir det middag bestående av popcorn och dipp!

2 kommentarer:

  1. Ahh, saknar er alla!! Vill komma till ksd o smyga in i den sista bilden. Kanske har jag varldens sotaste pojke som vantar mig dar... Hall stallningarna i stan tills jag kommer tillbaka o vi kan leka igen. Kramar fran Aussie

    SvaraRadera
  2. KrizzyFrizzyLizzy! Vi saknar dig med! Såklart! Och det är onekligen någon som fattas på den sista bilden! Men det dröjer inte länge innan vi får leka igen! Hälsa Aussie! KRAM

    SvaraRadera