onsdag 10 september 2008

no coments

Jag bjuder på den här. Varsågod!
.
Idag skulle jag åka iväg och träffa en lärare på en skola en bit utanför stan. Jag hade kollat ut buss och tid och till och med ritat en jäkla karta för att jag skulle hitta från busshållplatsen till skolan. Väl på bussen kommer jag fram till att det är bättre att hoppa av i "skoghall centrum", som också är slutstation. Jag väntar och väntar på den där "centrumet" och slutstationen. När bussen, 15min efter utsatt ankomsttid, fortfarande inte har stannat vid slutstationen blir jag nervös. Går fram till chauffören och undrar vad det är som händer, samtidigt som jag upptäcker att vi är i stan igen... Jodå, Hammarö tur och retur på en timme. Inga konstigheter. Bara att sätta sig på första bästa buss och göra om och göra rätt. Herregud! Busschaufför nr2 skrattade bara åt mig och undrade om jag hade somnat och därför missat hållplatsen. I wish...
.
Ibland undrar jag hur dum man får vara egentligen? Okej, att jag inte är supersmart. Det är inga nyheter men det här är fasen det värsta jag gjort på länge. Blev ganska nyss kallad "lite blond". Jag kan inte annat än att hålla med. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar