tisdag 2 september 2008

thank god

Eftersom både Krizzy och MrEx numera lämnat stan så är det onekligen lite ensamt. Och det gjorde ju inte saken bättre att min partner in crime, Linn, var borta i turkland förra veckan. Men nu är hon åter och saker och ting är genast bättre igen.
.

.
Och det gör ju inte saken sämre att större delar av min fd studiegrupp nu återförenats för att åter igen låta flitens lampa lysa vid ex.arbetsplugg. ("p l u g g"... Blir mest skratt och en massa skitsnack men kul har vi iaf) Detta kommer i slutet av veckan firas med en, om inte 3-dagars, så iallafall en dubbeldusch. Jag är farligt peppad...

4 kommentarer:

  1. Ah, du klarar dig fint utan mig. Men nasta termin ska vi leka desto mer! Lova vara kvar...

    SvaraRadera
  2. krizzy- Klart jag klarar mig. Men det är ändå kul och bra att ha dig här! Vi tar igen förlorad tid när du är tillbaka. Lovar.

    SvaraRadera
  3. Aaaaaahhhwww.....att vara saknad värmer i hjärtat!

    SvaraRadera
  4. limpis- klart jag saknade dig! Jag e ju din nya stalker vettu! ;P

    SvaraRadera