torsdag 25 september 2008

Kuddkrig?

Pengar pengar pengar! Sweet lord! Äntligen! Inte för att det gått någon nöd på mig den här månaden direkt men det är ju alltid skönt med lite klirr i kassan. Självklart gav jag mig genast ut på en shoppingtur. Men tant Sandrah kom endast hem med ett par kuddar. Herregud. Vad har hänt? Om jag tappat min förmåga att shoppa vet jag inte riktigt vad jag gör. Det är ju det enda jag faktiskt är riktigt riktigt bra på- att spendara mina små korvören.
.
I och för sig var det kanske lika bra att jag inte hittade nåt med tanke på att jag efter att betalt räkningarna endast har 1800:- kvar att leva för. Och då skulle en viss djävulskatt behöva mat för 700:- också. Men det känns det som att han kan glömma faktiskt. Han kan ju gnaga på klösträden jag köpte till honom förra månaden för 1500:- som han inte använder... Otacksamma kattskrälle!
.
Så denna månad är det Hejhej makaroner och ketchup och Hejdå pålägg till mackan, flingor i filen och grönsaker till middagen. LJUVLIGA STUDENTLIV!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar