lördag 30 augusti 2008

Det här är jag värd..!

Jag är nog expert på att unna mig saker. Det brukar vara kläder som står högst på "unna mig-listan" men just nu är det mat. Mat mat mat. Idag skulle jag in på affären och handla te och ingefära. Inte nog med att jag glömmer handla det jag faktiskt skulle ha utan jag går därifrån med ostar, kex, frukt och läsk... Det här är jag värd! Jag kommer få sota för mitt matshoppande senare i höst då jag vet att pengarna kommer att behövas mer... Men men. Ikväll blir det myskväll med mig själv. Jippi...
.
Idag ute på min promenad var det inte mindre än två gamla gubbar som stannade mig och vill prata lite. Det var ok. Jag gillar gamla gubbar, de är fina! Min absoluta favoritgubbe är såklart...
.

Sean Connery!
I sitt esse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar