söndag 3 augusti 2008

YRAN torsdag

Så var ännu en Yra över... Känns alltid lite tomt. Det har varit en perfekt festival med mycket bra musik och härliga vänner. Torsdagen började med middag med tjejerna där det var cola som förtärdes. Hela kvällen gick i nykterhetens tecken!

Kent var helt underbara! Minst lika bra som sist. Jocke var överaskande glad

och jag fick iallafall höra några utav mina favoriter, så som som 747.


Kents storartade final

...

...


Publiken till Lykke Li bestod till 75% av trånande killar. Mycket intressant.

...

...


Natten avslutades med Blondie. Still going strong! Även om det var lite segt emellanåt blev det

annat liv i luckan när de gamla godinglåtarna spelades!

...

Bäst under kvällen var ändå att Mange Schmidt gästades av min gamla favorit Tomas Rusiak. När de spelade HipHopper var det som att jag slungades tillbaka i tiden och var 16 år igen. Nostalgi. Det var en underbar tid och jag var så häääääääär nära att börja gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar