måndag 25 augusti 2008

allt på en gång

Ja, då var skolan igång igen! Examensarbete är det som står på schemat. Då vet jag vad Jag pysslar med de 10 kommande veckorna iallafall (4 veckors fika och skratt och 6 veckors panik och tårar)
Denna vecka är det då korvstoppning på allt som har med arbetet att göra. När, var, hur, varför bla bla bla. Redan trött i huvudet.
.

.
Det som känns extra bra är att jag inte har någon som helst aning om vad jag ska skriva om. Känns tryggt. Så nu blir det hopp i säng för min del med Läroplanen som kvällslektyr... Herregud, vart är världen på väg?

2 kommentarer:

  1. Haha..åh du har ändå planerat ganska bra tycker jag.. brukar ändå bli 7 veckors fika och 3 veckor ångest o sen pang in i väggen. det e najs det!

    SvaraRadera
  2. sofia- haha, jo men det här är ju bara grovplaneringen. Vet nog hur det kommer sluta ändå... blod svett och tårar! suck.

    SvaraRadera