söndag 3 augusti 2008

YRAN fredag

Fredagen blev en hejvild kväll!
...
Stripsearched.
...
...
Till Badhusparken!!!
...
...
The Magic Numbers var faktiskt riktigt bra! Aldrig hört förr men nu är jag ett fan!
...
...
Röjer
...
...
Paus i öltälten. Marre kör "smalminen".
...
...
Marre bjöds på pyttelite finfin snus.
...
...
Säkert! var lika bra nu som förra året!
...
...
Det japanska trummbandet Gocoo var helt fantastiskt! Vi röjde som aldrig förr!
...
...
När det var dags för Miss Li började det regna. De luxe. Jag blev dyngsur, i dubbel bemärkelse, och drog mig hemmåt. Thank god att jag fick skjuts av Krizzyz päron!

Väl hemma var jag tvungen att ta en dusch för att bli varm igen. Där passade jag även på att ta mig en nap tydligen. Herregud...

3 kommentarer:

  1. Mäh! Har du smygit igång din blogg igen utan att säga nåt. Jag trodde allt hopp var ute! Härligt! Hoppas du har en bra sommar goding. Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Okej...nu har jag läst igenom samtliga missade inlägg och jag VET att du har en bra sommar. Partysandra verkar det vara ;) kram igen goding!

    SvaraRadera
  3. fatima- men jag trodde du brukade hänga här!? Ja, välkommen tillbaka då om du missat mig! Och jo, allt börjar faktiskt ta och arta sig så jag mår prima. Det firas med en del fest.. KRAM!!

    SvaraRadera