måndag 4 augusti 2008

YRAN lördag

Pjuh, vad trött jag är nu! Är som att luften helt går ur en efter en såhär intensiv vecka. Fest fem av åtta dar! Jag borde skämmas så här i efterhand men just då kändes det ju rätt! Lördagen var iallafall en enda stor bubbla! Missade det viktigaste av allt- presidenttalet. Katastrof! Men var å andra sidan på hela Håkan Hellströms konsert och rockade loss som en annan galning. Kanske låter normalt men jag bör tilllägga att jag inte alls är ett fan. Absolut inte. Snarare tvärt om. (ger iaf en hum om hur stor och kraftig min bubbla var) Men Håkan- jag bjuder på den!
...
...
Ja, nu är det iallafall jag som ska låta min stackars kropp vila ett tag. En vit månad eller två skulle inte sitta helt fel. Men vi vet ju allihop hur det skulle gå med den saken så varför ens försöka. Nu ska jag ta och sova igen förlorade timmar! Zzzzz

3 kommentarer:

  1. Jag är inte heller något fan av Håkan, men även jag stod där och lallade med från början till slut! Kanske var även jag inne i bubblan?
    Och nog borde även jag vara inne på att köra en vit månad. Men det intresserar mig tyvärr inte ett dugg för tillfället. Av olika anledningar..

    SvaraRadera
  2. Hej! Hade ingen aning om att du hade blogg! Gud så roligt, klart att du ska få access! Kram tilda

    SvaraRadera
  3. Martin- fasen, vi skulle ha slagit ihop våra bubblor! Annan gång!
    Tilda- Jomenvisst sörru! Välkommen!

    SvaraRadera