onsdag 13 augusti 2008

Freak!

Eftersom Marre förra veckan blev så förvånad över att jag är en sådan kattmänniska känner jag mig nu tvungen att komma ut ur kattgarderoben...

"Hej, jag heter Sandra och jag är beroende."

...

Det går i perioder. Ibland nöjer jag mig med Djävulskatten och ibland blir jag som besatt. Då sitter och kollar på Blocket varje dag för att se nya små godingar som eventuellt skulle kunna få göra oss sällskap. Just nu är jag inne i en sådan period.

...

Det är lite freaky, jag vet. Framför allt för alla som inte är kattmänniskor över huvudtaget, som tycker att katter är läskiga och lömska. Jag fattar ingenting. Vem kan motstå dessa söta små?
...

Den här bjässen är drömkatten!!!

En dag ska jag också ha ett kattmonster hemma. LOVELY!


Lillsune- innan Djävulen tog över...

Ge mig en till Nu!

Ni vet de gamla tanterna som bor ensam i ett hus ute i skogen med en massa katter- det skulle nog kunna vara jag...

//Crazy catlady.

4 kommentarer:

  1. Mmm.. sandra du vet vad vi sagt.. ensam gammal nucka med 100 katter (hundar för min del)..det lär ju va ödet det!;-)

    SvaraRadera
  2. sofia- haha ja det verkar ju inte bättre tyvärr.

    SvaraRadera
  3. Hm....du vet vad jag tycker . . .

    SvaraRadera
  4. fatima- äh, teste ska du se! you'll like it. i promise!

    SvaraRadera