lördag 2 januari 2010

2010- give me all you've got!

Inför år 2009 hade jag en hel del tankar och förhoppningar. Varken året eller jag har levt upp till alla förhoppningar men någon punkt iaf:
.
"År 2009 blir året jag:
.
- åker på min första utlandssemester på fem år till drömresemålet New York. CHECK!
- övervinner framtids- och prestationsångesten och ta saker och ting som det kommer CHECK!
- tränar som en galning (för att jag inte har råd med andra nöjen och festligheter) och blir fit som få och slipper gå med saggy grandma ass på stranden i sommar. Kanske inte var så fit som jag hade hoppats på men skämdes inte allt för mkt på stranden iaf.
- vågar tro på något som kallas kärlek igen. CHECK! Resultat: NOLL tilltro till de där av det manliga slaget. There is no hope.
- tar lärarexamen och är för första gången på länge stolt över mig själv CHECK!
- söker miljoner jobb och lyckas få ett Inte sökt ett enda jobb men jobbar på bra mycket ändå!
- flyttar från finfina Karlstad för nya äventyr i ny spännande stad Har med ro varit kvar i Karlstad och trivts riktigt bra detta år!
- skiter i andra och lyssnar på mig själv först och främst NJAE... Försöka går ju alltid.
- känner mig nöjd" Jodå, med mycket men långt ifrån allt.
.
.
Jag tänker inte avlägga några som helst nyårslöften utan fortsätter på samma spår med allmänna förhoppningar på nya året 2010: (som kommer bli MITT år!!!)
.
Jag är ego. All fokus ligger på mig och mitt välbefinnande!
.
Jag söker massa jobb och lyckas få ett.
.
Jag lämnar finfina Karlstad för minst lika underbara Göteborg.
.
Jag klarar mig alldeles utmärkt utan killar i mitt liv och lägger det där med kärlek på hyllan för ett tag.
.
Jag tar ännu mer tillvara på mitt dyra träningskort dvs tränar som en galning och denna sommaren är jag iallafall fit som få!
.
Jag åker och hälsar på mina vänner runt om i sverige så ofta jag bara kan!
.
Jag unnar mig själv en sol- och badresa.
.
Jag släpper "måstet" att festa varje helg och festar när jag vill och känner för det. Om det så är en gång i veckan eller en gång i månaden.
.
Värt att upprepa: Jag är ego. Allt fokus ligger på mig och mitt välbefinnande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar