söndag 17 januari 2010

!!!

Gårdagen var den bästa lördagen på mycket länge! WOHOO!
.
Började dagen med lite dans på SATS för att sedan skita i allt vad städa, tvätta och diska heter och mötte upp Åsa och Elin för en låååång fika på stan där även Sarry gjorde oss sällskap tillslut. Så trevligt så! Mera sånt!
.
Efter det närmare sex(!) timmar långa fika-hänget blev det tillslut vid 19-tiden plötsligt bråttom hem. Ett snabbt byte av outfit och sen ut igen. Bullie bjöd på lite fesligheter och en kväll som tillslut skulle visa sig bli en överraskande lyckad kväll. Till saken hör att jag var nykter. NYKTER! Jag gick alltså ut på krogen igår helt spiknykter utan en droppe alkohol i kroppen! Men det hindrade inte mig från att ha en grym kväll! Jag traskade hem vid halv 3 snåret som efter vilken utgång som helst och var riktigt jäkla nöjd! Och stolt över mig själv också för den delen. Om det kan vara såhär kul ute utan alkohol måste jag genast omvärdera ett och annat..!
.
.
.

.
.
Hemma hos Bullie bjöds det på salsaskola och en och annan moonwalk i bästa M.J-stil:
,





.
.
Eftersom det blev lite oplanerat kort om tid mellan min sväng på stan och festen hann jag inte duscha och tvätta håret emellan vilket ledde till mössa. Och jag säger då det- aldrig mer mössa på krogen för fy farao vad svettigt det blev på dansgolvet! Pjuh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar