torsdag 7 januari 2010

Precis just nu...

.
- tänker jag på min lilla ledsna fina vän som jag önskar jag kunde få krama på och säga att allt kommer bli bra...
.

- är jag mer övertygad än någonsin om att en tid utan att ens ägna en tanke på någon av det andra könet är mer än rätt!
.
.

- är jag jäkligt nöjd med precis allt. Allt. Mitt liv är min dröm just precis just NU. Just det, ni läste rätt! Living the dream.
.
.

- lyssnar jag på sjukt bra musik som jag bara vill spela högt högt HÖGT hela natten och skita i allt vad grannar heter.
.
.

- reflekterar jag över min dag som vikarie på en särskola och är helt övertygad om att jag kan, vill och ska jobba på med det i framtiden.
.
.

-undrar jag varför joggaren som sprang förbi mig på väg hem från jobbet endast sprang i strumplästen..?
.
.

- varför det ibland gör sjukt ont i näsan när det är såhär kallt ute?
.
.

- är jag sjukt peppad inför lördag då jag äntligen kommer få träffa efterlängtade favoriter! Kommer bli GRYMT! Ska festa, skratta och dansa heeeela natten!
.
.

- längtar jag tills jag får svischa ner för backarna i Åre! Mindre än en månad kvar! Wohoo!
.
.

- ser jag fram emot tills när Sarry bjuder in till nostalgikväll med supernintendo! 1992 spelade jag och resten av familjen Super Mario Bros på mitt nya 8bitars tills tummarna värkte och hade fått aningens tjockare hud... Ge mig!
.
.

- har jag 1169,53 kr kvar på mitt konto. Och inte att förglömma: 23,43 på mitt sparkonto! 3veckor kvar till lön alltså? Jodåsåatt...
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar