måndag 18 januari 2010

I mitt huvud.

.
- Jag ogillar skarpt att tvätta. Speciellt när senaste gången jag tvättade var i början på december. Lär bli uppe hela natten... Blääää!!
.
- Jag jobbar varje dag och nästan bara på ett och samma ställe. Så himla skönt att få lära känna alla barn lite bättre än att i bästa fall bara ha ett namn kopplat till ett ansikte. Upptäcka fantastiska personligheter. Väldigt många är ju så underbart söta att jag bara vill krama sönder dom!
..
- Helgens nykterhet gjorde mig gott. Och på torsdag är det dags för ännu en nykter fest då vi ska fira Sarry ordentligt! Jag jobbar ju på fredag så jag får avstå alkoholen men blir det så trevligt som i lördags blir det inga problem. Fasen, detta kanske är min nya grej? Nykterhet. Antagligen inte men just nu känns det som det enda rätta.
..
- Jag har sån beslutsångest angående Göteborg så jag mår lite dåligt när jag tänker på det. Inte för att jag inte vill dit, det vill jag! Verkligen! Och det kommer att ske, det vet jag. Det är bara en tidsfråga. Men hela flytten känns bara jobbig. Själva processen med att packa ihop allt, städa, flytta, packa upp osv. Orka.
..
- Jag har separationsångest inför att skiljas från min finfina lägenhet som jag trivs superbra med. Kommer ju antagligen få bo i ett litet råtthål i götet och det gruvar jag mig för. Jag älskar de här 56m2!
..
- Jag saknar mannen i mitt liv! Så himla tomt här hemma utan Djävulskatten. Längtar efter den lilla tjocka, håriga knubbisen som allt som ofta bara är störig men det är som inte detsamma utan honom här hemma.
..
- Är just nu på ruta ett. Eller ruta ett? Finns det en ruta noll så är det där jag är. Men jag gillart! Just nu trivs jag med att "mannen" i mitt liv, förutom hårbollen uppe i Ösd, är min lägenhet och SATS. Det är de två som ger mig allt jag behöver för nu- trygghet och en dos endorfiner.
..
- JAG LÄNGTAR TILL ÅRE!!! Känner mig sjukt peppad. Näst intill farligt övertaggad faktiskt. Men jag kan inte låta bli- DET KOMMER BLI GRYYYYMT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar