onsdag 6 januari 2010

dubbelsuck

Jaha, då har jag alltså suttit med det där satans CV:t i 6(!!!) timmar och nu är det äntligen klart! Och detta helt utan varken tv, musik eller andra distraktionsmoment a la facebook. Notera även att jag bara skrivit själva CV:t och har hela det personliga brevet kvar! Herregud! Det går inte snabbt för mig men det blir bra! Förhoppningsvis.
.
Annars har det varit tre helt fantastiska dagar! Tror jag ska ta och bli hemmafru på heltid! Helt underbart att bara fixa och dona här hemma i lugn och ro. Kanske ta en liten promenad i det fina vädret..? Eller en liten sväng till SATS..? Gå och handla lite..? I love it!
.
Jaja, dags att sluta drömma. Imorrn börjar verkligheten igen. Jobb med andra ord. Får väl se hur mycket laj di daj jag tycket att mitt liv är imorrnkväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar