måndag 30 juni 2008

Jaha!?

Helgen är över och jag kan summera den som en absolut lyckad! Festen i lördags bjöd på förfest med Helena och Martin. Inga kan förfest som vi!? Innan kvällen ens hade börjat hade vi gått igenom muntra ämnen som krossade hjärtan, cancer, hiv/aids och andra härligheter. Och detta med "Sunes sommar" på tv i bakgrunden. Den borde vara obligatorisk på varje förfest! Sen begav det sig iallafall ner till Macke och Andreas! En hejvild kväll! Mycket nöjd!
....

Gladast & Gladare
...

...
...ner för backen ner...
...
..

Men Macke då!?...

Trampcykeln var hysteriskt rolig och populär!

Det finns även en härlig video på Helena in action, men jag känner mig snäll idag. Varsågod!

Den kan dock komma till användning senare i eventuellt utpressningssyfte......

...
Pojkarna bjöd på Whiskey-shot(!!!)
...

...
Bubblan? Jomenvisst! Tydligt de!
...


Fiiiina!
...
...
Om det så är om ytterligare ett halvår så ser jag fram emot nästa fest!
...

4 kommentarer:

  1. Va kul att hitta dig här! Nuförtiden sköter jag alltför många relationer just via bloggar. Ehm. Hoppas sommaren blir fin, och hoppas jag springer på dig nåt om/när jag kommer hem! (nu kan jag iaf. hålla mig lite uppdaterad via blogen :)) Kram!

    SvaraRadera
  2. pangea!- tackar! och välkommen! Jo jag håller också koll på allt för många via bloggar. tyvärr. Men jag är inte ensam bevisligen. Tur. Hadet bra tills vi ses! kram

    SvaraRadera
  3. Haha, underbara bilder!

    Ser mycket fram emot nästa fest. Inga deppiga samtalsämnen i världen can bring us down, innit!

    SvaraRadera
  4. Martin! Ska skicka fler underbara bilder till dig! Önskar jag kunde skicka videon på helena också men det går tydligen inte..

    Nästa fest ska det åter vältras i elände! Cant wait!

    SvaraRadera