tisdag 24 juni 2008

Gäsp.


Ibland är han så söt att jag är nära att krossa honom. Krama sönder honom lite bara...
(Fast som alla vet så är han ju Djävulen själv ungefär 98% av sin vakna tid så risken att han blir kramad till döds är inte så stor... Don't worry!)
...
Har äntligen börjar jobba nu iallafall. Eller jobba och jobba? Igår spelade jag Nintendo Wii och idag var vi 3 personal, en assistent och ett barn. Jag, ass och barnet åkte på stan och åt gratis lunch. Inte så tokigt! Men det är bara den här veckan det är såhär lugnt. Det är är bara lugnet innan stormen. Nästa vecka har jag två öppningar. Då är det jag som måste infinna mig på jobbet kl 06.30 och laga frukost till kidsen. Lycka till...Sen kommer det tuffa på hela sommaren tills veckan innan skolan börjar. Suck. Jag är trött redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar