fredag 13 juni 2008

För jag har tagit studenten...

...Ja, för 6(!!!) år sen då. Tydligen. Jag minns det som om det vore igår... Vilken dag! Sen ska det tydligen vara 2 år sen jag stod med en klump i halsen och tittade på när lillebror, med vita mössan i högsta hugg, sjöng och åkte flak. Stolt.

I år blev det ingen student-spaning. Vet inte vart studenterna i Karlstad höll hus. Såg inte en enda mössa. Och här i Ösd gick de ut innan jag hann hem. Trist.


Jag älskar att titta på studenterna varje år. Blir alltid lite tårögd. Alla är så fina och glada. Sen är det nog lite för att jag själv också vill vara med igen. Hrm. Jag vill stå på studentflaket igen och skrika mig hes i 25gradig hetta och svettas som en gris tillsammans med en massa vänner och tänka att fasen vad jag är lycklig!
...


...
~2002.06.07~
...








Som sagt- LYCKLIG!

Old times.

Vänner.

SPE3D NEU

Mycket Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Therese Sterner15 juni 2008 kl. 13:12

    Jadu Sandra det var tider det... =)det jag gillar mest på studentbilden är ditt djungelvrål och att Kronan ser så sjuukt trött ut! hihihi
    Måste träffas snart!!

    SvaraRadera
  2. Therese- Jadu! Mitt djungelvrål får tala för sig själv.. Det var en vild dag! Synd bara att alla andra är så fina och ordentliga. Som vanligt är det "finn ett fel"=MIG!!! SUCK...

    SvaraRadera