fredag 20 juni 2008

små grodorna

Nu i veckan har jag inte gjort allt för mycket. Herregud, vad förslappad man bli när man inte jobbar! Iallafall jag. Jag tappar stinget på en gång, blir trött och allmänt slö. Även om det varit skönt att vara ledig nu i 2 veckor känns det ändå ok att börja jobba på måndag. Jag är pepp!
...




Jag och lillebror var inte sen att rota fram det gamla nintendo 8bit nu när jag kom hem. Så himla kul! Har kämpat med Super Mario Bros 3, men fastnade på en jäkla borg på 8:e banan så jag gav upp och satte igång med Äventyrsön istället. Tv-spel är fasen underskattat! Nästan så jag måsta ta med mig det ner till Karlstad sen...
...



Ja, och eftersom alla tycks fly stan under midsommar ska inte jag vara sämre. Helgen kommer spenderas i stugan med päronen. Festligt värre! Hrm. Som bäst kan jag få farfar till bordskavaljer. Inte fy skam det iofs! Spelar egentligen ingen roll, jag har alltid varit lite anti-midsommar. Det vore inte första gången om jag skulle sitta hemma själv och titta på tv. Men jag vet inte vad som är värst- fira ensam eller med päronen? Äh, nu slipper jag ju iallafall makaroner och korv!!

3 kommentarer:

  1. 8-bits rocks!!! Har själv ett liggande hemma hos päronen... Blev grymt sugen på att plocka iordning det om det fortsätter vara pissväder... Kämpa på med borgen! =)

    SvaraRadera
  2. Omg! 8-bit äger! Har aldrig haft ett, spelade bara hos bästa kompisen när jag var liten. Jag hade ett supernintendo. Måste köpa ett gammalt 8-bit nån dag!!

    SvaraRadera
  3. Greniz- Do it! Nostalgi de luxe!
    Nathalie- Supernintendo kommer du långt med men 8bitas slår allt! Fixa't!

    SvaraRadera