torsdag 5 juni 2008

Going crazy..

Jag fick den här stora fina Rubikskuben av SJ i hejdå-present. Jättesnällt och superkul!
.............
.........................

.............

Den lille kämpade jag med i vintras. Jag lyckades faktiskt lösa den tillslut! (Sen att det var en en ren slump är en annan femma) Nu får varken jag eller någon annan pilla sönder den. Den förblir hel! Måste säga att det tar emot att vrida isär den stora, men jag måste ju om jag ska kunna lösa den igen och visa hur duktig jag är. Hrm. Jag säger Lycka till och lär återkomma.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska lämna bort den till någon annan som förstör den så att du inte fuskar och gör någon slags lätt variant =)

    Ha en bra sommar!

    SvaraRadera
  2. Haha, nej då! Här fuskas inte!! Även om tanken på att ta bort klisterlapparna och sätta dom på sin riktiga plats redan slagit mig- efter en dags kämpande..Bådar inte gott!)

    SvaraRadera