måndag 9 juni 2008

Guess who's back!!?

...

...



...
Ja, Hejdå Karlstad! Det är faktiskt första gången som det enbart känns bra att åka hem igen. Inte superskönt, jättekul eller alldeles alldeles underbart utan...bra. Men jag slår vad om att när sommaren är över och det är dags att återvända ner till Charlestown igen kommer jag ha haft en supersommar och vara mer än nöjd ändå!
...
Väl hemma i Östersund är det ingen rast och ingen ro. Lillebror har redan dragit med mig ut i skogen på vilddjursspaning. Här är det No mercy som gäller! Och JA! Jag är ungefär så rolig att ha med mig ut i skogen som ni tror. Allmänt flamsig, otålig och okoncentrerad! Så nej- inga djur!
...


...

....
Och vilka orättvisa bilder på finfina Ösd. Det får jag ändra på...

3 kommentarer:

  1. Wohooo... snart kommer jag oxå..blir nog mkt tid i le ostersund i sommar!Kommer så fort jag kan..strax efter midsommar skulle jag tro. Spara lite äventyr tills jag anländer nu =)

    Kraaaaaaaaam fr din lilla knodd

    SvaraRadera
  2. Kan vintern slå till plötsligt i dina hemtrakter eller varför står sparken ute? =)

    SvaraRadera
  3. KNODD- Ska bli så kul att ha dig här i sommar. Skynda dig!!!

    Greniz- Jamenvisst! Här är vi alltid redo för det värsta. Snö i Juni är ingen omöjlighet!

    SvaraRadera