torsdag 3 juli 2008

Orka.

Spindeln på bilden har inget med inlägget att göra. Eller nåt.

Förutom allt kiss, bajs, slem, svett, blod och snor mm mm (vet inte vad som är värst?) är jobbet ok. När jag inte är tvungen att vara mamma (kissnödig?)eller polis (spolat? tvättat händerna?) hinner jag med att spela lite Wii och vara ute i finvädret.


Dagens bästa: När lillkillen jag är assistent åt denna vecka klappar mig på låret: (ok, kanske inte just det då men det han säger nu:)

- Oj, vad mjuk du är. Har du smörjt in dig?

- Ja, jag smörjde in mig imorse...

- Har du nån pojkvän?


Dagens sämsta: Att behöva berätta och konstatera några gånger i veckan att man inte har någon pojkvän... Helst ska jag förklara varför också.
...

2 kommentarer:

  1. Sandrah du är ju skitrolig! Att jag inte har sett din blogg förut! Ah visst är den rosa jackan grym? Men inte var du där eller..?

    SvaraRadera
  2. Nathalie- Välkommen hit! Jag var inte där men den Rosa jackan var gryyyyym!

    SvaraRadera