lördag 12 juli 2008

dubbeldusch?

Det blev ingen Storsnasen idag. Vädergudarna vägrade lyssna på mig och jag vägrar åka om det ska blåsa och regna. Tack men nej tack. Kanske nästa helg.
...
Gårdagskvällen spenderades med vännerna från förr. Gymnasiet för att vara mer precis. Jag, Fia, Therese, Krizzy och Frida möttes upp i badhusparken för lite vinsippande. Sen begav vi oss till Marité där festen fortsatte bland kidsen. Åldersgräns 18år är inte längre ok. Jag vägrar känna mig gammal! Och till råga på allt så var det en liten 18årig plutt som tyckte att jag var 28! 28!!!??? Tack för den! Då var den kvällen förstörd. Men jag och Fia gick ändå vidare till GIII. Gratis är ju alltid gott.
...
...
...
Gårdagen blev oväntat hård så ikväll blir det lugnare. Ska träffa Fia och Theres igen och laga mat och dricka lite. Får se om det blir nån alkohol... Just nu känns cola som ett hetare alternativ. En dubbeldusch var det länge sen jag pallade, men man ska aldrig säga aldrig...

2 kommentarer:

  1. Haha härligt att läsa att festandet hänger i ingen sommaravgiftning där inte? ;) samma här! Alkohol har ju en tendens att råda bot på dåligt väder hehe Antar att du passar på att njuta av livet som under 25 så länge det varar själv har man ju länge kvar innan ålderdomens höst nalkas... Ha det gött!

    SvaraRadera
  2. Greniz- Neee, ingen avgiftning här inte! Fest varenda helg! Lika bra och dränka sina åldersnojor för snart smäller 25års bomben!!!

    SvaraRadera