torsdag 17 juli 2008

Enough is Enough

Jag sålde min själ till djävulen vid ett "Anden i glaset-spel" för en herrans år sedan.. och jodå, det märks! Det har varit ett riktigt helvetesår! Några helvetesmånader med några satans veckor. Men fram för allt har denna vecka bara bestått av djävulusiska helvetesdagar. Livet är fan (ursäkta!) inte lätt!
...
Men jag försöker peppa mig själv! Det som inte dödar BLABLABLA!! Funkar sådär.
...
Denna goding ligger förnärvarande på mitt skrivbord i försök att få mig på bättre humör!
Funkar faktiskt! Tack lillebror!
...
Äh, nu är det jag som tar tag i mitt liv! På riktigt denna gång! Så ikväll blir det fest! (Att dränka sina sorger funkar väl alltid! Eller?) Ska ha en liten reunion med gamla gymnasieklassen. Hoppas verkligen att gamla gänget kommer och att det blir skoj. Jag är pepp.

4 kommentarer:

  1. Hej! jag vet hur %#/%#!!%# ont sånt här gör...tvingade ju er lyssna på mina problem när det var jag som var i samma sists...finns här för dig! Men idag ligger Champaaangen på kylning..hoppas o tror kvällen kan bli grejt!! Krrraaaam

    SvaraRadera
  2. Sofia- Tack knoddis, kära vän!

    SvaraRadera
  3. Ja, sådant där smärtar verkligen något så djävulskt. Jag hoppas dränkningen av sorgerna gick vägen (dvs att de drunknade för gott). Annars måste jag säga att du hittat magnifika alternativterapimetoder! Syftar givetvis på asiaten med "DET" till frisyr. Priceless!

    SvaraRadera
  4. Martin- jodå, så ont så ont! Men alkoholen bedövade ganska bra faktiskt! Den medicinen kommer användas fler gånger!! Och de dagar och tillfällen då inte alkohol passar sig gör jag på de alternativa metoderna!

    SvaraRadera