söndag 27 juli 2008

Dag två

Gårdagens fest var även den lyckad. Var lite segt i början med tanke på fredagens festande men tillslut var jag igång igen! Inga konstigheter. Kvällen började med bubbel och slutade i bubblan!
...
...Jodå- Champagne!
...

...
Maria och Krizzy var med!
...

...
Min kamera var INTE populär.
...
...Stråket it is.
...

...
Såja Mia, det börjar arta sig! Tackar!
...
...
Påväg hem stannade jag och Krizzy till vid ett gäng ungdomar som höll på och tjaffsa. På behörigt avstånd kontrollerade vi så att ingen spårade ur. Jag var inte sen att hota med eventuell polis, gammal surkärring som jag är. Men tillslut verkade allt löst sig och alla gick åt varsinna håll och vi fick sällskap av Pontus. Han hade nyss tagit studenten och skulle nu göra lumpen. Sen ville han plugga. Jag fick jättegärna adda honom på msn. Haha, jo jag tackar ja!
...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar