torsdag 27 januari 2011

Det Går Bra Nu. INTE!!!

Nej, sannerligen går livet inte min väg just nu. Inte nog med att CSN flåsar mig i nacken utan nu är Försäkringskassan ute efter mig också! Jepp. 7500kr vill de ha av mig snarast möjligt. Detta för det bostadsbidrag jag fick 2009... Jag visste att jag skulle behöva betala tillbaka eftersom jag fick jobba mycket mer det året än vad jag först räknat med, men det hade jag givetvis förträngt för länge sen! SUCK på den.
.
Så inte nog med att våren blir knaper de luxe utan min inplanerade resa till New York får dess utom ställas in! BUHUU!!! Så går det för slarviga människor som inte har någon buffert för sådana här oförutsedda utgifter..! Men jag vägrar att åka till N.Y med någonting annat än m a s s a pengar. Sist tror jag att jag brände 15000... Det var tider det!
.
.

.

Jag hjärta N.Y!

1 kommentar:

  1. FY VA TRIST!
    Även om det inte alls går att mäta med en NewYork-resa så är du iaf väldigt välkommen till Sthlm någon helg. Vi kan ha det grejt och mysigt utan att det inte behöver gå många kronor!
    STOR KRAM

    SvaraRadera