fredag 21 januari 2011

Body talk.

Fredagsfeeling? Inte direkt. Min kropp har under veckan invaderats av hemska baciller som tillslut gjort mig sängliggandes. Till och med golvliggandes! Svimmade här om morgonen. En väldigt oangenäm upplevelse. Ena sekunden står jag och häller upp mjölk och andra sekunden vaknar jag upp på golvet med spilld mjölk överallt...

Känns förjävligt att behöva vara hemma från jobbet (inte hänt på flera år!) och då lämna mina nya arbetskamratar lite i sticket...

Men nu är fredagen här då det var tänkt att min lya skulle inhysa ytterligare tre tjejer men onda baciller både hos mig och Sarry satte stopp för det så vi ger oss själva en välbehövlig extradag att kurera oss på. Men imorgon smäller det minsann! Lagom till fikadags dyker dom upp och gör stan lite roligare!

Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar