måndag 10 januari 2011

Den som är satt i skuld är icke fri...

...så jag lär inte bli fri på ett bra tag! 234 198 sköna kronor vill CSN ha tillbaka av mig med start nu i januari. Jag som trodde på allvar att de tappat bort mig i deras system, men tji fick jag! Är väl bara ett utav alla steg jag måste ta på min väg att bli vuxen, vilket kommer att ska ske i år. Återkommer om det.
.
Nu till betydligt roligare saker! Tack vare fantastiska vänner gick min flytt faktiskt hyffsat smärtfritt, även om det var extremt jobbigt att lyfta allt hit upp till femte våningen. Men nu bor jag i en fin lya med en finfin vän! Äntligen fyller någon ut den andra sidan av sängen, den som varit tom allt för länge, och vänskapligt sällskap är bättre än inget sällskap!
.
Nu i veckan börjar nya jobbet på allvar också för på torsdag kommer barnen! Och i och med det kommer jag har fullt upp hela januari! Inga fler dagar kommer att bara glida förbi obemärkta för nu är jag fullbokad!
.
Nu till helgen ska jag hänga med Daniel Adams-Ray. Ute på vift s j ä l v ! Igen. Nemas Problemas.
.
.
.
Nästa helg kommer tre galet snygga, galet galna tjejer hit och förgyller min och Krizzys helg.
Det kan bli väldigt festligt och väldigt farligt..!
.
.
Sista helgen denna månad kommer jag spendera uppe i Färgis med adoptivmamman och Bullie. Kan inte bli bättre!
.

.

Laj di Daj.

1 kommentar:

  1. Fick även jag mitt årsbesked från Csn, snacka om payback-time! Tur att vi åtminstone är snygga och smarta nu när vi blir fattiga! Puss på dig hjärtat! Snart ses vi :)

    SvaraRadera