måndag 14 december 2009

gött

Kalla mig gärna en Sucker men jag har införskaffat mig en spikmatta!
.
.
Kan inte sätta fingret på vad det är som är så gött med den dock för egentligen gör den bara ont till en början och sen blir man avdomnad. Men att ligga på den i sängen eller i soffan precis innan det är dags att sova är iallafall grymt! Tror det är som skönast efteråt när huden ska som räta ut sig igen efter att blivit rejält tilltryckt av alla piggar. Hockus pockus eller inte- Jag rekomenderar den iallafall!

2 kommentarer:

  1. Jag med! Fick en gratis idag när jag köpte en ny mobil så nu kan jag stryka den från julklappslistan! Loves it! Gött som fasen juh! GILLART!

    SvaraRadera
  2. Tummen upp, jag har önskat mig en i julklapp. Skönont på något konstigt vis. God jul Sandra! Kram

    SvaraRadera