söndag 27 december 2009

-2009- (korta versionen)

JANUARI:
.
.
Jag tar äntligen min lärarexamen efter 3,5års studier! Dock har jag lite krafter kvar och fortsätter plugga ytterligare 30p engelska.
.
.
FEBRUARI:
.
.
Åker hem till Ösd en sväng för att fira finaste Mia som fyller 30år!
.
.
MARS:
.

.
Jag och Sarry ska äntligen få lyssna på Kleerup live, men väl där tryter tålamodet i all väntan och vi drar därifrån. Ett mycket tveksamt beslut som än idag är svårt att varken förstå eller acceptera. Men vi skrattar såklart åt det! Så gott det går iallafall.
.
.
APRIL:
.

.
Jag och Mia möter våren i fantastiska New York. Under en vecka upptäcker vi staden och jag shoppar som en galning och får leva på vatten och bröd resten av våren.
.
.
MAJ:
.
.
Åker hem till Östersund för att fira lillfarfar som fyller 90 år!
.
.
JUNI:
.

.
En hejvild fest hos Elin blir startskottet för en galet bra sommar!
.
.
JULI:
.

.
Jag får åka motorcykel för allra första gången och fullkomligen älskar det! Skräckblandad förtjusning när den är som bäst!
.
.
AUGUSTI:
.

.
Jag och Krizzy avrundar en superbra Yra med Presidenttal och en helt fantastisk konsert med Lady Gaga.
.
.
SEPTEMBER:
.

.
Efter en riktigt blöt fest lyckas jag förstöra både sprillans ny mobil och hyffsat ny kamera genom att låta dom ta ett litet ölbad i väskan...
.
.
OKTOBER:
.
.
Efter att ha kommit fram till att jag festat minst 1gång varje vecka sen oktober 2008 tar jag mig en välbehövlig vit månad. Nåja, med undantag för 1 liten fest... eller två... Men ändå!
.
.
NOVEMBER:
.

.
Krizzy bjuder på Winnerbäck-konsert som blir en bra avslutning på ett bra kombo-living!
.
.
DECEMBER:
.

.
Lämnar för andra gången under året Karlstad för lite Göteborgshäng. Denna gång för att hälsa på nyinflyttade Krizzy men också lilla Helena. Jag stortrivs och börjar smida stora planer på en egen flytt till götet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar