måndag 14 december 2009

GÖTEBORG!

Helgen i Göteborg har varit hur bra som helst! Den blev inte riktigt enligt festplanerna men riktigt bra ändå!
.
På fredagen blev det i sann Krizzy&Sandrew-anda tacos som senare följdes med lite idol tillsammans med några utav Krizzys jobbkompisar. Detta toppades med ett ganska blött men riktigt trevligt barhäng! Iallafall till en början på första fräscha stället med okej folk, men sen att sitta på nån sunkig ful engelsk krog är väl kanske inte min påse chips. Men en trevlig kväll ändå!
.
Lördagen spenderades till en början längs avenyn för lite försök till julklappsshopping. Dock utan resultat. Senare på kvällen var det dags för festligheter igen! Denna kväll gjorde även finaste Helena oss sällskap. Blev en sen kväll med mycket snack så tyvärr blev det ingen direkt utgång men lika bra kväll ändå såklart!
.




















.
Nog för att jag redan hade planer på att dra mig ner åt Göteborg så småningom men nu känns det som att jag vill göra det så snart som möjligt! Ska genast ta och styra upp mitt cv, kontakta mina referenser och sätta igång att söka både jobb och bostad! Känner mig redo att lämna Karlstad. Sen att jag inte är redo med tanke på att jag vaken har råd eller möjlighet att bara flytta hur som helst är en annan femma. Ska ju klaffa med jobb, nya och gamla lägenheten och möjlighet till flytthjälp. Men steg 1 är iallafall att knåpa ihop det där cv:t!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar