söndag 8 mars 2009

Utmanad.

Blev utmanad av Fia och jag är ju inte den som är den såklart!
.
Regler: Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
.
1. Vad heter du? Sandra Marie Angelica
2. Ett ord på 4 bokstäver? suck (det är mycket som är suck just nu)
3. Flicknamn? Svea (som i gammelmomma)
4. Pojknamn? Sven (som i farfar, pappa och lillebror)
5. Yrke? Sjuksköterska (valde mellan det och lärare)
6. Färg? Svart (en favorit men finns det ens nån annan färg på s?)
7. Klädesplagg? strumpbyxor (mina gick givetvis sönder igår. Som alltid vid fest)
8. Mat? smörgåsar (mitt liv innehåller alldeles för mycket mackor. Favoritpålägg just nu- leverpastej och gurka)
9. Sak i badrummet? Spray (i massor!)
10. Plats/stad? Storstad (älskar pulsen)
11. Orsak att vara sen? Smink, hår, kläder som inte vill samarbeta
12. Något man skriker? Satans helvetes jävla skit!!! (iallafall 1gång/dag)
13. Film? Seven (kommer fasen inte på en enda film förutom den)
14. Något man dricker? Saft saft hallonsaft! (eller citron som e min favorit)
15. Band? Supernatural (nån som kommer ihåg kanal5s band de satte ihop i ett typ "idol")
16. Djur? Supersune (saknar mitt vilddjur!)
17. Gatunamn? Sörefors (där sommarstugan står)
18. Bil? Syckel!!!
19. Sång? Somliga går i trasiga skor (Jag! Behöver nya converse! Gärna 3par)
20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? SPOON!!!
.
Den som känner sig utmanad- shoot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar