söndag 22 mars 2009

söndagsångest

Det spelar tydligen ingen roll om jag är ute på lördagkväll eller inte, för den vanliga söndagsångesten infinner sig ändå tydligen. Ångest inför vad som varit men mest över vad som komma skall. Bläääää!
.
Helgen har varit bra dock. Skönt att inte festa faktiskt. Tror jag behövde en vit helg. Istället har jag svullat som bara den. Är det nåt jag kan, förutom att sova, så är det att äta! I fredags frossade jag loss med Limpis och Tias hemma hos Bulli till Harry Potter medan gårdagen spenderades här hemma med Sarry och Krizzy- också i någon slags frosserifest!
.
Till veckan har jag huuuuur mycket att göra som helst i skolan. Fattar inte hur jag ska hinna då jag också lyckats lova bort mig på massa jobb. Men Money Money Money!!! Sen åker jag ju till N.Y på fredag också... Kommer såklart bli grymt men jag har lite resfeber... Känner mig inte förbered för fem öre. Vet ju knappt vart vi ska bo... Vad bör tas med? Vad ska vi göra? Vad ska vi se? Vad ska shoppas? Jag har ingen koll men hoppas att min fina respartner har desto bättre koll på läget...
.
Våren ligger runt hörnet och lurar och jag kan knappt bärga mig tills det blir lite varmare och soligare..! Ge mig vår NU! Jag har stora förhoppningar på både vår och sommar! Jag känner på mig att det ligger bra saker i luften...
.
Annars saknar jag mannen i mitt liv varje dag och håller tummarna för att han blir bättre och slipper amputera ännu en kroppsdel...
.

Och i bästa söndagstradition blir det nu ännu mera svull...

2 kommentarer:

  1. Åh jag är något avis på din avstickare till N.Y. Själv ska jag dra till Karlstad på fredag ha ha ha. Jag har en hel del tips, jag och T var ju i N.Y augusti 2007. Hojta till om jag ska maila :) Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Attans att vi går om varandra då fatima! Typiskt! Tips mottages mer än gärna! kramar

    SvaraRadera