måndag 23 mars 2009

Snart så...

Lovar att fixa till den här skitbloggen så den blir okej snart men den genomgår en liten vårstädning kan man säga. Ett litet lyft inför, i dubbel bemärkelse, ljusare tider.
.
Till dess var jag bara tvungen att berätta att idag har varit den bästa dagen på länge! Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men idag kändes det som att det vände ändå. Kanske var det solen, kanske var det ett trevligt mail eller kanske var det en drös söta ungar. Eller så var det de där komplimangerna som trillade in. Jag är en sån sucker för "smicker" så det är sorgligt... Behöver inte vara nåt märkvärdigt från någon fasligt speciel person utan ett "Jag tycker du är fin" från en 4-årig flicka eller en fin kommentar från en gammal kompis från förr kan göra hela min dag! Tackar jag för.
.
Inge suck, pust och stön idag! Våren ligger ju och lurar! Och det är minsann en liten vårkänsla som har smygit sig på idag... Mer sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar