torsdag 5 mars 2009

de e mycke nu!

Ja, shit vad mycket det är nu! Och tiden bara flyger iväg! Känns som att det är söndag/måndag varje dag och jag står inför en ny vecka. Tiden går alldeles för snabbt för att jag ska hinna med allt. Skola, plugg, äta ordentligt, vila, träna, hänga, städa, diska, tvätta, sova!!? Neee, det hinns liksom inte med allt! Prioritering är nyckelordet och orsaken till att mitt hem numera ser ut som en knarkarkvart. Utan knark då såklart. Obäddad säng, böcker och papper, 1 veckas gammal disk, 1 mån gammal tvätt i en härlig röra. Fräsh tjej!? Men jag bjuder på den. Jag brukar faktiskt ha hyffsat fint här hemma för jämnan men sen Djävulskatten åkte på semester har jag ju inte ens honom att hålla rent och fint för. Och att hålla snyggt och fräsht för sin egen skull verkar ju inte vara aktuellt. Kanske blir helgens projekt. Men jag har en känsla av att det kommer dyka upp annat i vägen... Gärna för mig!

3 kommentarer:

  1. TRor det kallas självdestruktivitet har ju samma issue nu när min "Sune" är borta...gå i sin egen skit är tydligen det nya!? Samt Bibblan 24/7 träna, äta och sova...är det det som är livskvalité måntro? Jamen vad mer behöver man liksom?

    SvaraRadera
  2. stackars dig /EX.....

    SvaraRadera
  3. limpis- jotack, självdestruktivitet kan ge uttryck i de mest otippade formerna. Det här är livet!!! Ehe..
    EX- ja det är synd om mig såklart!

    SvaraRadera