söndag 13 mars 2011

No Is Not An Answer

Jodå, jag lever. Om än med nöd och näppe. Är förkyld IGEN! Sen jag flyttade hit i somras och började jobba heltid på förskola så har jag varit förkyld gud vet hur många gånger. Inga mesförkylningar heller, utan riktiga dunderförkylningar som kommer i intervaller. Är frisk högst 3veckor och sen dyker nya baciller upp. Suck, pust och stön.
.
Inte nog med förkylningen utan det är en massa annat som som spökar och snurrar i mitt huvud också. Plus att jobbet tar musten ur mig. Det är inte mycket som är bra nu med andra ord. Som tur är har mina kära päron har varit här i en vecka, förgyllt mina dagar och tagit hand om mig. Riktigt kul att ha dom här. Ser fram emot att kunna visa dom stan ordentligt senare i sommar.
.
Appropå att ha något att se fram emot så har jag och Mia precis bokat oss en resa till London i maj. Ska bli hur kul som helst! Roligt att vi tar oss iväg på någonting iallafall med tanke på att vi fick ställa in N.Y-resan. Men innan dess kommer karlstad-tjejerna hit och så ska jag försöka ta mig hem och fira Påsk tillsammans med familjen och förhoppningsvis några fina vänner.
.
För övrigt måste jag verkligen ta och rycka upp mig! Dödligt less på mig själv, mitt depp och mina tankar om allt annat än här och nu. BLÄ! Önskar jag kunde ge mig själv lite hyffsat kloka ord och tankar. Min stackars omgivning får ju stå ut med mina åsikter om allt och alla och hur de borde göra med sina liv. Men det är ju tusen gånger lättare att säga åt andra hur de ska bete sig än sig själv. Uppenbarligen.
.


1 kommentar:

  1. Härligt med Londontrip, det är du värd! Här avlöstes just förkylningen med magsjuka, kidsen och deras baciller alltså;)

    Kom hit snart!

    Miss jo & huggies

    SvaraRadera