onsdag 2 mars 2011

-2010- (korta versionen)

.
JANUARI:
.
.
Efter insikten om att jag festat lite väl mycket på sistonde har jag en vit månad och går ut både en, två och tre gånger nykter. Det funkar finfint och jag har roligt ändå!
.
FEBRUARI:
.
.
Jag åker på en hejvild weekend tillsammans med tjejerna upp till Åre. Jägermeister, galenheter och drama blir dagarnas röda tråd.
.
MARS:
.
.
Jag åker på min första av många göteborgsresor under året och blir mer och mer kär i stan.
.
APRIL:
.
.
Jag och finaste Åsa är actionmakers och åker och hälsar på roliga killar i Bryssel.
.
MAJ:
.
..
Är åter igen i Göteborg går på en utav årets bästa fester hemma hos Helena och Christoffer. Sång, musik, dans, påhälsning av sura grannar, skrålande på balkongen sent in på morgonen. En perfekt kväll precis i min smak!
.
JUNI:
.
.
Jag firar traditionell midsommar hemma hos adoptivpäronen i Färgelanda. .
.
JULI:
.


. Hälsar på Lizzy i Oslo och bjuds på en hisnande och rolig flygtur över stan.

.AUGUSTI:
.

.
Åker på min första solresa på flera år. The Yacht Week i Kroatien blir ett minne för livet.
.
SEPTEMBER:
.

.
Jag skiter i allt vad sociala normer heter och går helt sonika på spelning med Erik Hassle helt själv.
.
OKTOBER:
.

.
Linn kommer och hälsar på i Götet och lördagens utekväll bjuder på mycket tokigheter.
.
NOVEMBER:
.

.
Jag och Helena går på en helt fantastisk och oförglömlig spelning med Håkan Hellström.
.
DECEMBER:
..
Jag firar av året tillsammans med fina vänner som blev ännu finare i peruker i alla dess slag.
.

1 kommentar:

  1. Actionmakers! Jsg älskar fortfarande ordet! Bra att bli påmind om det för hade lite fallit i glömska för min del. Som de härliga actionmakers vi är tog jag tag i mig själv igår och sökte ett drömjobb jag med! Inget att förlora :) Stora kramar till dig finaste! Du är saknad alot även om jag inte hinner säga det så ofta. Jag vet att 2011 blir ditt år, eftersom du ser till att det blir det :D

    SvaraRadera