måndag 21 mars 2011

Anyway... The thing is... What I really mean...

Varför känns det som att livet endast består av måndagar och fredagar? Suck. Och ja, jag vet att det enda jag gör nu för tiden är att klaga på livet men nu är det som det är. Livet är egentligen inte så jäkla kasst just nu ändå utan jag är ute på en massa roligheter, men det här jobbet alltså!? Det tar kol på mig. Jag vet att det kommer bli bra så fort allt och alla bara landat i det hela men tills dess är det jag som sliter mitt hår. Ser fram emot den dagen då det faktiskt känns roligt att jobba igen. Den dagen då jag inte heller är sönderstressad och faktiskt vet och har koll på vad jag gjorde dagen innan..!

Fram tills dess ser jag fram emot i helgen när jag får finfint besök av heta tjejer som kommer pimpa mitt liv! Det kommer bli fantastiskt bra!

Men fram tills dess vore det bra om jag kommer under fund med vem/vad som typ bröt min näsa och gav mig en fläskläpp nu i helgen!? Hade inte min hjärna varit söndersressad kanske jag hade kommit ihåg..?
.
En sång. Min sång. Din sång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar