onsdag 2 mars 2011

2011- MiTT ÅR!

Jag sysslar ju inte riktigt med nyårslöften men mål och önskemål inför ett nytt år har jag alltid. Förra årets uppföljning finns här. Om än två månader för sent så ser 2010 års "utvärdering" ut så här:
.
"Jag tänker inte avlägga några som helst nyårslöften utan fortsätta på samma spår med allmänna förhoppningar på nya året 2010: (som kommer bli MITT år!!!)

Jag är ego. All fokus ligger på mig och mitt välbefinnade. CHECK! Detta år har jag mer än någonsin följt mitt hjärta oavsett vad det gällt.

Jag söker massa jobb och lyckas få ett. CHECK!

Jag lämnar finfina Karlstad för minst lika underbara Göteborg. CHECK!

Jag klarar mig alldeles utan killar i mitt liv och lägger det där med kärlek på hyllan ett tag. Mission failed.

Jag tar ännu mer tillvara på mitt dyra träningskort dvs tränar som en galning och denna sommar är jag iallafall fit som få. JODÅ! Under vintern och våren tränas det nästan för mycket. Utan vidare beach-resultat dock. Hösten präglas av förkylningar i massor och ständiga försök att försöka börja träna ordentligt igen.

Jag åker ock hälsar på mina vänner runt om i Sverie så ofta jag bara kan. CHECK! Otaliga resor till Gbg och Karlstad. Plus ett par till Färgelanda.

Jag unnar mig själv en sol- och badresa. CHECK!

Jag släpper "måstet" att festa varje helg och festar när jag vill och känner för det. Om det så är en gång i veckan eller en gång i månaden. CHECK!

Värt att upprepa: Jag är ego. All fokus ligger på mig och mitt välbefinnande." CHECK!


Inför 2011: (som även det kommer bli MiTT år! Såhär efter två månader ser det väl si så där ljust ut på den fronten men det är långt kvar än!)

Jag styr upp mitt liv och blir vuxen! Men för den delen inte tråkig på något vis.

Jag ordnar upp min ekonomi. Både kort- och långsiktigt.

Jag fortsätter att andas musik. Helst live.

Jag pimpar mitt hem tills dess att jag är nöjd och trivs.

Jag reser utomlands både en och två gånger. Gärna en solsemester och en shoppingresa.

Jag slappnar av och slutar oroa mig inför framtiden. Det som ska komma kommer.

Jag lägger gammal kärleks-skit bakom mig och, om inte annat, iallafall hamnar på ruta noll istället för ruta -13.

Jag lägger ner beach 2011-hetsen och tränar normalt men behöver ändå inte spendera sommaren i vassen.

LYCKA TILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar