måndag 11 oktober 2010

Vad Jag Bryr Mig Om Nu

.
Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut
.
.
Från och med idag är det slutdeppat för min del. Det känns fortfarande jäkligt trist att det blev som det blev, eftersom jag verkligen gillade killen, och jag förstår fortfarande inte vad meningen med allt var. Jag lär förbli förvånad och besviken på livet ett bra tag till men inge mer depp! Enough is enough.
.
.
Nu lappar jag ihop det lilla hjärtat igen med bästa förmåga och gömmer det långt långt inne tills vidare. Eftersom jag inte går och "kärar ner mig" (eller ja... läs hellre: fattar starkt tycke) allt för ofta vet jag att det kommer får ligga och vila ett bra tag. Uppskattningsvis ännu ett år. SUCK på den! Är det nu jag ska gå och vara tacksam över den lilla kärlek jag fick? "Bättre att ha älskat och förlorat än att inte älskat alls" så att säga??? Nej fy! Jag vägrar. Då är jag hellre utan! Faktiskt. Jag lägger alltså ner allt det där med killar och skit för nu. Orka.
.
Från och med nu är det alltså lätta steg och glada miner! Från och med nu är det alltså slutdeppat! Från och med nu är det alltså jag som åter igen är världsmästare på luft-ståbas! (Vilket jag bara kan vara när jag är glad och bekymmersfri!)

Det är nog inte ens det är någon ståbas i den här fantastiska låten men lustigt nog lämpar den sig ypperligt i mitt luft-ståbas-paradnummer..!

Livet- Hit me!

1 kommentar: