söndag 10 oktober 2010

20101010

10/10-10!? Kan det bli bättre? Om man har 10 som turnummer- så knappast! Hade jag haft lite flyt och framförhållning så hade jag styrt upp mitt eget bröllop tills precis idag. Men det kom lite saker i vägen, så att säga, så jag får helt enkelt flytta det till ett annat datum..!
.
Denna turdag har jag legat nedbäddad i sängen precis hela dagen. Precis som hela dagen igår, bortsett från en liten tripp till Krizzy på kvällen, och precis som alla eftermiddagar denna vecka. Sjuk var ordet.
.
Detta var alltså den fjärde(!!!) helgen i rad som jag bara varit hemma. Jag har alltså inte festat på fyra veckor! (Rekord!?) Detta av både den ena och den andra anledningen, mest för att jag varit sjuk men också för att jag någonstans insett mitt egna bästa och inte dränkt mina sorger i alkohol. Gått och blivit vuxen och klok till på köpet? Kanske. Troligtvis inte.
.
Hur som helst måste jag ta och bli frisk till nästa helg för då jäklar smäller det! Eller gärna redan till på torsdag om jag får önska. NÅGOT ska man väl få på en dag som denna!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar