lördag 27 mars 2010

Just another perfect day.

Även om fredag överlägset är min absoluta favoritdag i veckan så kommer lördag tätt därefter. Speciellt sådana som idag!
Skuttade upp vid 8-tiden, gav mig ut på en promenad i regnet och svängde sedan förbi gymmet en stund. Sedan hade jag god tid på mig innan jag skulle iväg på stan så det blev en långfrukost med tidning, radio och spionerande på grannarna. Underbart! Fattades bara trevligt sällskap. Djävulskatten brukar ju göra mig sällskap annars... Han är i och för sig mer i vägen än något annat men ändå!

Dagen toppades med en shoppingtur på stan och pepp inför kvällen. En perfekt lördag med andra ord. Ingen eller inget kan förstöra min kväll! WOHOO!
Är på sjukt bra humör idag. Beror troligtvis på ett par överraskande nattliga samtal som gjorde att jag i stort sett somnade skrattandes! I allafall med ett stort leende. Gillar och uppskattar folk som vill och vågar göra slag i saken. Som bara gört! Mera handlingskraft i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar