onsdag 10 mars 2010

depp/pepp

Livet. Vet inte varför men känner mig deppig. Matt i kropp och själ. Orkar inte träna, orkar inte prata med eller träffa folk. Vill bara vara ifred och helst av allt gömma mig under täcket i några dagar och vakna upp till bättre tider. Hatar känslan av att allting bara är skit, särskilt när det kommer så oväntat från ingenstans. Extra surt är det när jag inte riktigt kan sätta fingret på heller vad exakt vad det är som känns skit utan att det bara är det rent allmänt. Blä!
Och apropå oväntat och från ingenstans så fick jag precis pepp från oväntat håll. Lustigt men riktigt kul! Positive energy coming my way! Jävligt less på folk som ger mig dålig energi så detta snack som gjorde mig på mycket bättre humör tackar och bockar jag givetvis för! Bara hoppas att denna känsla sitter i även imorgon på jobbet så jag slipper vara den surkärring jag var idag..! suck

2 kommentarer: